och där brast det...

sitter och kollar igenom datum för behandlingar på blixt och brister helt totalt.. alla jävla ord som veterinärerna har sagt när jag var med honom på strömsholm alla gånger.. det tar så hårt.. fan fan fan fan...varför var detta tvunget att hända just oss.. varför skulle vi bli utsatta för hemska veterinärer som inte kan ha någon passion kvar för sitt jobb.
varför åkte jag till strömsholm från början?

det skulle vara vårat år! vårat sista tävlingsår, sedan skulle du få pensioneras och ta det lite lugnare! vi började öva in LA rörelser och du gjorde det med barvor och utan problem! fattar ni! en jävla TRAVARE klarade av LA rörelser! och så måste detta hända..
min älskade fina häst..
Min vackra lilla Blixt..
Jag hoppas för mitt liv att vi hittar en lösning på det här.. annars vet jag inte vad jag ska göra...





Och ja, jag tycker jävligt synd om mig själv just nu, men jag har all rätt! och jag tänker tamefan tycka riktigt synd om mig själv just nu för jag gör aldrig det annars!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0