När livet ger sina rosor.

Att livet inte alltid är en dans på rosor är rätt självklart i mitt fall. Men trots alla motgångar som varit och kommer att vara så kommer jag alltid att dansa som en dåre när jag väl får livets rosor!

Som idag, hästen är ohalt, går stadigt i alla former jag lägger honom i, arbetar på bra och är bara sådär underbar.
Det kan jag leva på länge.
Även om allt är skit imorgon så funkade ALLT idag!

Man får se det lilla positiva i det stora hela och uppskatta det, inte gräva ner sog i allt annat!










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0