Det flyter på nu

Just nu flyter allt på lugnt och sansat!
Jag har bestämt att Blixten ska få repa sig från alla behandlingar och bara gå på bete, han kommer jobbas lugnt i sommar.
sedan börjar jag om utredningen i höst hos en annan klinik.
men just nu går allt som sagt prima! han är ohalt och jobbar fint. Han har dock tappat muskler och blivit lite gallig i bakbenen nu när han inte går så mycket! så han får ha bot bak vid träning och ansträngning!
Blixt flyttar till betet på lördag och det känns super bra!
nu hoppas vi detta håller i sig!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0