att livet kunde bli så bra!

allt flyter på och jag älskar livet just nu!
livet är inte alltid lätt men jag tror på teorin att man i slutändan får precis vad man förtjänar.
Att allt kan sluta sååå bra är helt otroligt!
jag får ett jobb jag inte ens sökt dagen efter jag lägger ut mitt cv på af's hemsida som öppet arbetssökande.
B är o toppform! C är på god väg och har utvecklats sjukt mycket på lite mer än en månad!
är lyckligare än någonsin med min kära karl!
och mitt lilla projekt verkar vilja bli av! allt verkligen rullar på! :D

just nu njuter jag av mitt underbara liv! Man vet aldrig när det vänder!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0