jag är stark.

jag torkar mina tårar efter att ha setat inne på toaletten i stallet och gråtit floder..
jag ser mig i speglen och säger tyst för mig själv "du är stark" några gånger..
jag brister ut i gråt igen och inser att, nej jag är inte stark längre.. jag har varit stark så länge och kan inte längre hålla det inom mig. Jag är en sådan person som inte vill att någon ska veta om mina problem. Ingen ska se mina brister. Jag vill framstå som en glad person.
Jag är ensam i min sorg utan någon att luta mig mot. utan någon som lyfter upp mig ur denna rännsten jag satt mig i..
Ingen som stöttar mig och säger att det kommer bli bra, för ingen vet den sanna sorgen jag känner.. det här är ett helvete för mig och jag kan inte ta mig ur det här själv.. jag är inte redo att förlora min allra bästa vän...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0