Blixten


ånga undrar hur det gick när strömsholm var ute.
Dem såg en klar hälta v.b och vill inte göra något mer åt det. Har har blivit sprutad 4gånger i knäna bak och första gången blev han bra, 6månader senare var det tillbaka igen..
Jag ska känna efter hur mycket han klarar av och höra av mig vid minsta problem.. han kommer bara kunna bli riden ca 3ggr i veckan och resterande dagar tömköras och gå för hand..
så vårat mål om SM i sommar lägger vi på hyllan nu.. tråkigt men livet är inte alltid en klackspark..
Det är otroligt jobbigt att prata om detta så jag skulle uppskatta om alla respekterar att inte fråga mig ansikte mot ansikte om vad det är som har hänt och vad jag har för planer med honom med mera. För jag kan inte prata om detta utan är bryta ihop så undrar ni något så skriv ett sms, fb eller här så svarar jag om jag tycket det är relevant för er att veta..


men vi har hunnit med ganska mycket under vår tid ihop ♥














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0