vem är jag?

i min presentetion kan man läsa lite kortfattat om mig men jag tänkte beskriva lite mer om hur jag är som person och bara vem jag är helt enkelt!
Jag är en extremt glad och aktiv person som älskhatar mitt liv, det kan vara perfekt ibland och nere i botten ibland. Jag håller på med hästar och har bestämt mig att jag vill jobba med det, jag går på fordon och transport programmet och utbildar mig till mekaniker men har de senaste månaden ändrat mig helt och vill inte det längre! Jag vill utbilda mig till hipolog och i framtiden bedriva en verksamhet med unghästar!
Jag blev diagnoserad ADHD för ca 2år sedan och har haft otroligt mycket problem i skolan som ung, har aldrig förstått varför jag haft sådanna stora problem med betygen och att hålla fokus när alla andra har jätte lätt med det, allt blev så mycket lättare när jag fick diagnosen för jag behövde inte längre dölja vem JAG är, jag behövde inte hålla igen längre!
Jag har 4st hundar varav 2st är mina helt och hållet och dem andra 2 är min mamma och brors hundar. Min ena kallas Razzi och heter Geishas Papparazzi och är en dvärg pimscher som blir 3år i sommar, har haft honom sedan kan var 8v gammal. Min andra heter Mini och är en kinesisk nakenhund som blev 1år nyligen, han är världens gladaste hund men är lite speciell då han är döv.

Sedan äger jag en liten storhäst som heter Blixt Farming kallas Blixten, har ägt honom i 3år. vi inriktar oss på dressyr och tävlade upp til LA nivå fram tills han blev skadad för några månader sedan, han är på bättringsvägen men kommer nog aldrig bli helt återställd tyvärr.
Han står uppstallad som privathäst på en ridskola med ridhus och 2 padockar.

Tror denna presentetion är ganska väl beskrivande så det får nog räcka för idag!

Blixten och jag i somras!


mini( vita) och razzi (bruna)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beafranssons.blogg.se

Jag är en 19årig driven tjej som går sista året på gymnasiet och tar studenten i sommar(2014). Jag är för tillfället bosatt i Eskilstuna med min mamma och bror! Jag har en häst vid namn Blixten som är lite speciell, 4 hundar jani(blandras) Dante(husky/tamaskan) Razzi (dvärg pinscher) och Mini( chinese chrested dog). Jag kommer skriva om min vardag om hur man kan lyckas även om man ändrar sig i sista sekund och hur mina framtidsplaner ser ut!

RSS 2.0